دانا سایت

طراحی سایت فروشگاهی دانا سایت

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گاه و بیگاه فروشگاه ها داشتن یک فروشگاه آنلاین که مشتریان بتونن راحت خرید کنن برای هر کسب و کاری واجبه. با طراحی سایت فروشگاهی مشتریانت رو در هر تایمی از شبانه روز، تعطیلات داشته باش و فروش خودت رو چند برابر کن.

سایت های فروشگاهی را میتوان یک شعبه جدید دانست که با هزینه ای بسیار کمتر قابل راه اندازی است. چرا که برای اجاره یک فروشگاه باید ماهانه چندین برابر طراحی فروشگاه اینترنتی اجاره بها پرداخت کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی از جمله نوع کسب و کار بستگی دارد. گروه طراحی دانا سایت با برگزاری جلسات مشاوره رایگان حضوری و یا آنلاین با کارفرمایان چک لیست مربوط به طراحی سایت فروشگاهی رو تکمیل کرده و قیمت نهایی رو اعلام میکند. در سفارش طراحی سایت در نظر داشته باشید که همیشه قیمت بالا به معنی کیفیت مطلوب نیست. پس بهتر است ابتدا نمونه کارهای تیم مورد نظر را مشاهده کرده و با کارفرمایان صحبت کنید. ممکن است این کار زمانبر باشد اما در نتیجه آن بهترین انتخاب را خواهید داشت. عوامل مختلفی در قیمت نهایی طراحی سایت فروشگاهی بستگی دارد. خدمات پایه ای که در طراحی سایت فروشگاهی در دانا سایت ارائه می شود به شرح زیر است:

طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس

سایت های وردپرسی انتخاب دیگری هستند که در طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. وردپرس ، جوملا و… ابزارهای مدیریت محتوا هستند. بسیاری گمان میکنند که استفاده از این ابزارها نشان از ضعیف بودن وب سایت دارد. در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نیست. بسیاری از سایت های بزرگ و معروف از این ابزارها استفاده میکنند. همچنین در حدود 50 درصد از سایت های جهان وردپرسی هستند.

سایت های وردپرسی را میتوان با طراحی پلاگین های مورد نظر شخصی سازی نمود. البته پلاگین نویسی یک دانش تخصصی است و فردی که پلاگین نویسی سایت را بر عهده دارد باید اطلاعات لازم را درباره برنامه نویسی وردپرس داشته باشد و به این کار مسلط باشد. تیم دانا سایت با داشتن افراد حرفه ای اینکار را به راحتی انجام میدهد.

 

مزایای استفاده از سایت فروشگاهی

ریسپانسیو و واکنش گرایی

با توجه به حجم رقابتی که در میان سایت های مختلف وجود دارد خوب است بدانید که وجود یک سایت غیرحرفه ای به مراتب بدتر از عدم وجود ان است. فرقی نمیکند که سایت شما با چه هزینه ای طراحی شده است. در هر صورت باید ویژگی های لازم را داشته باشد. یکی از این ویژگی ها ریسپانسیو بودن است.

اگر سایت ویژگی های مربوط به ریسپانسیو بودن و موبایل فرندلی بودن را نداشته باشد و در کل برای موبایل و دستگاه هایی غیر از کامپیوتر بهینه سازی نشده باشد. در فرآیند سئو با مشکلات متعددی مواجه خواهد بود.

پس باید در هنگام طراحی سایت فروشگاهی سئوپذیر بودن آن نیز در نظر گرفته شود.

کلیه سایت های طراحی شده در دانا سایت کاملا موبایل فرندلی و ریسپانسیو می باشند.

ریسپانسیو در دانا سایت
گرفتن اینماد در دانا سایت

اخذ اینماد برای فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از نکات قابل توجه در طراحی سایت فروشگاهی جلب اعتماد مشتریان است. اگر سایت ظاهر و طراحی مناسبی نداشته باشد ممکن است حس کلاهبرداری و سوء استفاده را در مشتریان برانگیزد. همچنین باید مواردی چون نشان اعتماد در آن وجود داشته باشد تا در هنگام خرید اینترنتی کاربران اطمینان لازم را داشته باشند.

وجود نشان اعتماد اینترنتی امکان قرار دادن درگاه پرداخت در سایت را فراهم میکند. همچنین در صورتی که مایل به جلب اعتماد مشتریان هستید میتوانید بخشی را تحت عنوان پرداخت در محل در سایت قرار دهید. تیم طراحی دانا سایت همواره همراه شما خواهید بود و کلیه مراحل اخذ اینماد را برای شما انجام میدهد.

وجود اینماد در سایت باعث حس اطمینان شده و مشتریان شما به راحتی پرداخت را انجام می دهند.

نمونه سایت های طراحی شده در دانا سایت

فروشگاه دو زبانه (انگلیسی/ فارسی) بهبود گیاه

فروشگاه اینترنتی سوهان عسلی

سئو و بهینه سازی سایت

سئو یکی از مهمترین مسائلی است که پس از طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه شود، سئوی سایت فروشگاهی به شما کمک میکند تا از رقبای خود -چه در داخل و چه در خارج فضای وب- پیشی بگیرید. دانا سایت با داشتن کادری مجرب در مرحله اول برندینگ سایت شما را انجام داده و پس از آن با چیدن استراتژی سئو به رتبه گرفتن سایت شما در گوگل کمک میکند.


سئو دانا سایت

سوالات متداول

بله. تیم دانا سایت، سایت شما را به انواع درگاه پرداخت واسط و یا مستقیم وصل کرده و مشتریان شما با خیال راحت خرید میکننند.

متاسفانه بعضی شرکت های طراحی سایت دامنه و هاست را به نام خود تهیه کرده و به نوعی خودشان مالک سایت می شوند اما شرکت دانا سایت دامنه،  هاست، اینماد، درگاه پرداخت و …همه موارد را به نام مالک اصلی سایت تهیه میکند و خودتان مالک اصلی سایت فروشگاهی خود می شوید.

محدودیتی در تعداد کتگوری و افزودن محصول به سایت فروشگاهی خود ندارید. شما هر تعداد محصول که بخواهید میتوانید به فروشگاه خود اضافه کنید.

سه ماهه اول پشتیبانی فنی به صورت رایگان انجام می پذیرد. پس از آن میتوانید در قسمت خدمات سایت، یکی از پلن های پشتیبانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کرده و پشتیبانی سایت خود را به دانا سایت بسپارید.

بله یک از ارکان اصلی طراحی سایت فروشگاهی در دانا سایت ریسپانسیو و واکنشگرا بودن سایت است و به خوبی در تیم دانا سایت به آن توجه شده است.

شرکت های هاستینگ همچون ایران سرور، سون هاست، نت افراز محبوبیت خوبی بین طراحان سایت دارن و پیشنهاد ما هم خرید از این شرکت ها برای تهیه هاست سایت فروشگاهی می باشد.

یک پاسخ

  1. ممنون از خانم بخشیان عزیز. بسیار دلسوزانه پروژه بنده رو پیش بردن و همواره با نظرات درست کیفیت کار را بیشتر میکردن. از همکاری با خانم بخشیان پشیمون نمیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک پاسخ

  1. ممنون از خانم بخشیان عزیز. بسیار دلسوزانه پروژه بنده رو پیش بردن و همواره با نظرات درست کیفیت کار را بیشتر میکردن. از همکاری با خانم بخشیان پشیمون نمیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *